Morbid Heaven
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keep It Brutal

Početna stranicaPočetna stranica  PretraľnikPretraľnik  Latest imagesLatest images  RegistracijaRegistracija  LoginLogin  

Children Of Bodom

Go down 
+5
Painkiller
Borgir
Pandora
Dragon Slayer
Slayer_Angel
9 posters
Autor/icaPoruka
Slayer_Angel
King
Slayer_Angel

Female Broj postova : 213
Registration date : 02.02.2008

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimepon vel 04, 2008 12:41 am

Children of Bodom is a Finnish band from the city of Espoo, near Helsinki.
The name of the band comes from one of the most famous Finnish murder cases of all time. (The murdering of three teenagers one night at Lake Bodom back in the 60's.) Four teenagers (2 girls, 2 boys) went camping one night and three out of the four ended up being murdered. Irmeli Björklund (15 yrs), Tuulikki Mäki (15 yrs), and Seppo Boisman (18 yrs) were the three murdered... Nils Gustafsson (who was also 18 at the time) was the only one who survived. Up until 2004 he had lived a normal life, but then he was arrested by the Police who had reopened the investigation. The reinvestigation had uncovered evidence and testimony that supported a scenario in which Gustafsson got drunk and killed his friends in a fit of jealousy. In 2005 among much controversy the court found him not guilty.
Early Children of Bodom albums are inspired by classical music and death metal (Red Light in My Eyes pt. 1 starts with a line from J.S. Bach's Invention No.13 in A minor and Red Light in My Eyes pt. 2 includes selections from Mozart's 25th Symphony), and later albums are more inspired by a commercial thrash and hair metal, losing some of its earlier melodic style. A precise definition for their musical genre is discussed by fans and the specialized press alike, often discounting the influences of the band and the composition of songs. The lyrics of their songs are written in the English language and are often of a simplistic nature, dealing with the subjects of death and personal struggles.

Children Of Bodom Cobef2
[Vrh] Go down
http://undergroundangel.blog.hr
Dragon Slayer
Feeling like home

Broj postova : 62
Registration date : 05.02.2008

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimeuto vel 05, 2008 2:02 am

Ako je netko slučajno njihov fan(kao što sam ja, ne baš preodan al prva tri albuma su mi genijalna...) i voli njihovu raniju fazu, razočarat će se kad posluša novu stvar na njihovom mypsace-u i shvati u kojem se smjeru kreću... Sad
[Vrh] Go down
Pandora
Feeling like home
Pandora

Female Broj postova : 52
Registration date : 04.02.2008

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimeuto vel 05, 2008 2:10 am

I ja sam tu negdje... neeeeee, ne i oni... moram poslušati to na my space-u
[Vrh] Go down
Borgir
Feeling like home
Borgir

Male Broj postova : 80

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimeuto vel 05, 2008 11:28 pm

čuo sam novu pjesmu, zove se Banned from Heaven, nije nešto posebno.
[Vrh] Go down
Slayer_Angel
King
Slayer_Angel

Female Broj postova : 213

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimeuto vel 05, 2008 11:30 pm

Ja sam jučer prvi put čula Banned From Heaven i stare stvari su puno bolje..
[Vrh] Go down
http://undergroundangel.blog.hr
Painkiller
newb
Painkiller

Male Broj postova : 27
Registration date : 03.02.2008

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimeuto vel 05, 2008 11:51 pm

stari bodomi rasturaju. prva dva albuma pogotovo
[Vrh] Go down
DSTRY
Admin
DSTRY

Male Broj postova : 275

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimesri vel 06, 2008 12:24 am

a ono, ne volim ih, svidjaju mi se 3-4 pjesme, ponasaju se malo FAG!
[Vrh] Go down
Gretha
Feeling like home
Gretha

Female Broj postova : 60

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimesri vel 06, 2008 1:10 am

pa kad je alexi fag Laughing

a osobno su mi ok
[Vrh] Go down
Dragon Slayer
Feeling like home

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimepet vel 08, 2008 1:52 am

a jbg. Pjevač je gay al dobro pjeva i svira. Volim kad ima puno melodije. Jer ako nema melodije gdje je glazba? u Prokletom deranju i nabijačini na bubnjevima uz pratnju 2 riffa? Twisted Evil
[Vrh] Go down
Painkiller
newb
Painkiller

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimepet vel 08, 2008 1:03 pm

Dragon Slayer je napisao/la:
a jbg. Pjevač je gay al dobro pjeva i svira. Volim kad ima puno melodije. Jer ako nema melodije gdje je glazba? u Prokletom deranju i nabijačini na bubnjevima uz pratnju 2 riffa? Twisted Evil

Slažem se s tobom... al ono... sad si se vjerojatno zamjerio polovici forumuša Very Happy
[Vrh] Go down
Borgir
Feeling like home
Borgir

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimepet vel 08, 2008 6:41 pm

ma nije Alexi fag, bogte on se oženio sa Kimberly Goss(vokal iz benda Sinergy) 1998, ali su se rastali 2004, malo provjerite prije nego što nekog osudite.
[Vrh] Go down
Bloodhemn
King
Bloodhemn

Broj postova : 163

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimepet vel 08, 2008 6:45 pm

Borgir je napisao/la:
ma nije Alexi fag, bogte on se oženio sa Kimberly Goss(vokal iz benda Sinergy) 1998, ali su se rastali 2004, malo provjerite prije nego što nekog osudite.

Tako je bio je sa ženskom iz sinergya,čovjek je ful u pravu,Alexi nije fag
[Vrh] Go down
DSTRY
Admin
DSTRY

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimepet vel 08, 2008 8:43 pm

pa znam da nije al tak se ponasa ! xD
[Vrh] Go down
Dragon Slayer
Feeling like home

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimesub vel 09, 2008 12:03 am

Ma znam za Kimberly al Ponaša se ko peder i žvali se s Janneom... Very Happy
Al bend mi je super. Sad skidam kissing the shadows. Teško teško... Evil or Very Mad
[Vrh] Go down
Borgir
Feeling like home
Borgir

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimesub vel 09, 2008 12:11 am

ma gdje si to čuo
[Vrh] Go down
Dragon Slayer
Feeling like home

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimesub vel 09, 2008 12:43 pm

Šta gdje sam čuo?! pa vidio sam. Jesi gledao Chaos Ridden Years? Imaš njih dvojicu snimljenu kako se žvale na službenom dvd-u. Nemoj se samnom svađat. Ja ne pričam o onom o čemu ne znam.
[Vrh] Go down
DSTRY
Admin
DSTRY

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimesub vel 09, 2008 3:29 pm

ma imas i na youtubeu negdje, neda mi se sad trazit
[Vrh] Go down
Painkiller
newb
Painkiller

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimesub vel 09, 2008 8:11 pm

vidio sam. a stvarno je pederčina
[Vrh] Go down
madame death
newb
madame death

Female Broj postova : 21
Registration date : 17.02.2008

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimeuto vel 19, 2008 3:59 pm

awwww alexi.meni je to jebeni bend,pogotovo njihova stvar every time i die mmm :svrš:
a to kaj je alexi gay kaj sad,meni ne smeta ni najmanje Embarassed
[Vrh] Go down
Dragon Slayer
Feeling like home

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitimesub vel 23, 2008 2:45 pm

A nek bude šta hoće. Dok pravi dobru glazbu meni je dobar Very Happy
[Vrh] Go down
Sponsored content

Children Of Bodom Empty
PostajNaslov: Re: Children Of Bodom   Children Of Bodom Icon_minitime

[Vrh] Go down

Children Of Bodom
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Morbid Heaven :: Metal Music :: Death Metal/Grind/-
Forum(o)Bir: